• Vijesti »

MASTER BLASTER & FIDBOX – Sinergija (Prikaz aktivnosti)

Master Blaster je prva škola za rock i pop muziku u Beogradu. Sa radom je počela 2009. godine i do danas je njen koncept rada našao potpunu potvrdu u praksi. Veliki broj učenika Master Blaster škole danas su aktivni članovi beogradskih pop i rock bendova. Učenici te škole usvajaju prva muzička znanja na časovima u profesionalnom okruženju koja im prenose predavači, ostvareni muzičari, profesionalci. Veoma brzo stiču prva iskustva sviranja u bendu i javnog nastupanja na koncertima škole. Ovo ih motiviše na veći individualni rad i istovremeno jača osjećaj zajedništva i saradnje. Učenici mogu da biraju školu gitare, bass gitare, bubnjeva, pjevanja, klavijatura, muzičke produkcije ili DJ-inga.

Odsjek savremene muzike – objedinjava školu gitare, školu pjevanja, školu bubnjeva, školu klavijatura, školu produkcije, školu ukulele(a)
    Odsjek etno muzike – objedinjava školu frule, školu etno pjevanja
    Mini Master Blaster – je škola namenjena djeci uzrasta od 4 do 7 godina

Tokom 13 godina djelovanja u školi je predavao veliki broj istaknutih predavača, profesionalnih muzičara.

Dejan Škopelja Škopi – Od osnivanja škole, pa do danas podučava bass gitaru. Kao bass gitarista, Dejan je aktivan od 1981. godine. Svirao je u grupama U škripcu, Rambo Amadeus, Kristali, Vatreni poljubac, Baby Doll, Masimo Savić, Aleksa Jelić… Od početka 90-ih, kao muzički producent i tonski snimatelj sarađivao je sa mnogobrojnim beogradskim grupama među kojima su – Babe, Block out, Madame Piano, Hazari, Gora, Teodulija, Muzički sastav Stupovi. Kao studijski muzičar, sarađivao je sa grupama – Alisa, U škripcu, Rambo Amadeus, Kristali, Saša Vasić, Lee Man i mnogim drugim. Od 1993. godine, Dejan je aktivni član grupe Babe sa kojom je snimio tri studijska albuma i održao veliki broj koncerata. Trenutno, Dejan radi u Beogradu kao bass gitarista i muzički producent.

Vanja Seneši podučava bubnjeve – Vanja svira u vranjskom metal bendu Mud Factory, sa kojima je nastupao širom Srbije, kao i u Hrvatskoj, BiH, Bugarskoj, Makedoniji i Crnoj Gori. Svoj prvi LP album, Mud Factory su završili u jednom od najpoznatijih studija na svijetu metal muzike – u Fredman studiju u Geteborgu i on će uskoro biti objavljen i plasiran širom svijeta.

Gafor Ćirić podučava bubnjeve – Gafor je pohađao Muzičku školu “Stanković”, klasa profesora Miroslava Karlovića. Od 1983. godine radi kao profesionalni muzičar. Edukacijom mlađih muzičara bavi se posljednjih 10 godina. Profesionalno, on svira razne muzičke žanrove. Sarađivao je sa mnogim rock, latin jazz, pop bendovima i muzičarima kao što su – Vlada Maričić (band), Ljuba Paunić (jazz orkestar), Branislav Marušić Čutura (Zlatni dečaci), Latino orkestri (Raul, Odri Campus), kao i u pratećim orkestrima mnogih jugoslovenskih izvođača

Irena Blagojević podučava pjevanje – Irena je diplomirala flautu na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu i do 2000. godine je gradila karijeru flautistkinje. Taj period u karijeri obiležili su njeni brojni solistički koncerti, festivali i takmičenja na kojima je osvajala značajne nagrade. Beogradsko proleće 2000. godine donosi joj pobjedu na “Večeri mladih nada“, a na “Slavenskom bazaru“, u Kijevu, takođe odnosi pobjedu. Učešće na “Evrofestu“, u Makedoniji, iste godine, donijelo joj je nagradu za interpretaciju. Pjevačko iskustvo sticala je i kao prateći vokal na koncertima mnogih domaćih izvođača. Godine 2008., odlučuje da započne solo karijeru sa albumoima – “Jutro bez ljubavi” (Multimedia Music, 2010) i Blistavi grad (PGP RTS, 2016).

Anđelka Simić podučava pjevanje – Anđelka je diplomirala na FMU u Beogradu, 2009. godine, na odsjeku opšte muzičke pedagogije. Profesionalno se bavi muzikom od 2005. godine. Započinje muzičku karijeru kao glavni vokal u bendu eminentog jazz saksofoniste – Jovana Maljokovića. Sa njegovim bendom snimila je šest studijskih albuma: Zauvek (2006.) ; Indiskretno ogledalo (2009.) ; Korak do sna (2012.) ; Vrelina (2016.) ; Duša tanana (2018.) ; Reka života (2020.). Nastupala je na prestižnim jazz festivalima širom Srbije (Nišvil, Beogradski džez festival, Jazz & Blues festival u Šapcu, Jazz fest u Valjevu, u Kraljevu itd.) i inostranstvu (Dani Srpske kulture u Minsku, Napulju, Jazz festival u Osjeku). Imala je mnogobrojne koncerte i klupske nastupe u Srbiji i regionu. Sarađivala je i dijelila binu sa raznim muzičarima poput – Vlatko Stefanovski, Milan Đurđević, Vladan Maričić, Tanja Jovićević, Miloš Krstić, Ivan Aleksijević i dr.).

Radivoje Bojanovski podučava gitaru – Radivoje je u ranoj mladosti osnovao rock bend Grafiti sa kojima je učestvovao na mnogim jugoslovenskim muzičkim manifestacijama. Sredinom 90-ih sarađivao je sa internacionalnim muzičarima i svirao je veliki broj klupskih koncerata širom Evrope. Po povratku, postaje član benda Alisa i formira prateći bend Voodoo Popeye. Paralelno se bavi i studijskim radom. Sarađivao je sa velikim brojem domaćih muzičara. Trenutno je član grupe Đura i mornari. Osnivač je i član evropski najpriznatijeg Amy Winehouse Real Tribute bendaAmy’s House.

Ivan Stamenković podučava gitaru – Ivan diplomira gitaru na jazz odsjeku u Muzičkoj školi “Stanković”, 2000. godine, u klasi profesora Danila Dače Karamarkovića. U svojoj karijeri nastupao je sa grupama – Boogie Band, Contigo, Momci iz Brazila i Residents (Bojana Stamenov), kao i sa Arsom, Furdom, Miškom Plavim, Majom Odžaklijevskom, Ksenijom Mijatović, Natašom Bekvalac, Stevanom Fedijem, Aleksom Jelićem, Lejlom Hot i Sergejem Ćetkovićem.

Miroslav Milatović Vicko (Riblja čorba) – podučava bubnjeve od osnivanja škole, pa sve do prije tri godine.

Škola Master Blaster ima još nekoliko predavača. Sa ponosom se ističe da je Dejan Škopelja, kao predavač, tu od osnivanja škole, pa sve do danas.

FIDBOX je izdavačka kuća osnovana 2012. godine sa prevashodnim ciljem očuvanja domaćih muzičkih vrijednosti. Prva je to izdavačka kuća u Srbiji koja je pokrenula propagandu povratka vinilnih gramofonskih ploča! Za tu kuću su svoje prve gramofonske ploče, poslije 20 godina pauze, objavile najpopularnije rock grupe Srbije – Riblja čorba (LPUzbuna“) i Bajaga i Instruktori (LPDaljina, dim i prašina“). Riblja čorba je nakon 25 godina objavila prvu single gramofonsku ploču, u skladu sa starim svjetskim trendom, da se na B strani singlice nalazi verzija pjesme koje nema na albumu. FidBox se od svog osnivanja trudi objavljivati samo izdanja čiji se muzički kvalitet ne dovodi u pitanje. To i jeste prevashodni razlog što broj njihovih izdanja do sada nije i veći.

SINERGIJA škole Mater Blaster i izdavačke kuće FidBox ogleda se u ovim izdanjima

Vicko i MasterblastersiRock Zoo (RTV Stara Pazova, 2011, izvršni producent bio je Goran Jović)
    Vicko i MasterblastersiZaljubljeno voće (FidBox, 2013)
    Vicko i MasterblastersiPriručnik za male fudbalere (FidBox, 2018)
    Blastersi – Najveći srpski rok i pop hitovi – Vol.1 (FidBox, 2022)
    Blastersi – Najveći srpski rok i pop hitovi – Vol.2 (FidBox, uskoro)

Blastersi su školski bend formiran od najtalentovanijih i najposvećenijih učenika beogradske Muzičke škole Master Blaster. Tokom školovanja ti učenici su nastupali na mnogobrojnim festivalima i kulturnim događajima. Na taj način stekli su vrijedno profesionalno iskustvo i izgradili samopouzdanje. Album – BlastersiNajveći srpski rok i pop hitovi – Vol.1 – uz dobivenu saglasnost da za svoj prvi album snime već poznate pjesme, dali su im svi autori izvedenih hitova – Bora Đorđević (Riblja čorba), Dragi Jelić (YU grupa), Nikola Čuturilo, Kornelije Kovač, Ljuba Ninković, Dejan Cukić, Dragan Ilić Ilke (Generacija 5) i Neša Milosavljević (Galija). Blastersi su – Zoja Vasić (vokali, prateći vokali) ; Milica Spasojević (vokali, prateći vokali) ; Aleksa Vučković (vokali, prateći vokali) ; Grigorije Avramović Griša (gitara) ; Pavle Petrović (bass gitara) ; Bogdan Đurđević (bubnjevi) – uz goste na Vol. 1Saška Janković (prateći vokali) ; Srđan Tanasković (klavijature)

Zahvaljujem za veliku pomoć za nastanak ovog teksta koju su mi pružili – Tamara Bojanovski, PR Master Blaster škole i Goran Jović, glavni i odgovorni urednik FidBoxa

YT – BLASTERSI – Ti si mi u krvi

YT – BLASTERSI – Kada padne noć (upomoć)