• Recenzije »

ZLATAN KARIĆ – Let love be your game

ZLATAN KARIĆ – Let love be your game

ZLATAN KARIĆ – Let love be your game / Sarajevo Disk, 2024 / LP, CD. Digital / pop rock / Bosna i Hercegovina

Zlatan Karić – pjevač, kantautor i muzičar, rođen je u Zenici. Završio je Osnovnu muzičku školu, svira klarinet i gitaru. Godinama kasnije, od repa i hip-hopa, Zlatan se profilisao i našao svoju inspiraciju u oblastima funk, rock, pop, blues i reggae muzike. Profesionalnu muzičku karijeru počinje sa sarajevskim rock bendom Paranoid Android, 2012. godine, s kojim ima snimljen album.

Par godina kasnije, 2016. godine, odlučuje se za samostalnu muzičku karijeru i to singlom “Irie“, pjesmom koju je posvetio svom prvorođenom sinu Ajriju. Na njegovom prvom samostalnom albumu, “Let love be your game“, nalaze se ranije objavljeni singlovi – “Irie“, “Let love be your game“, “Otvaram oči“, “Falling“, “Građanin uzoran“, “Wipe Yo Ego“, “Glas anđela” i “You destroy me“. Taj abum, izdat pod pokroviteljstvom Izdavačke kućeSarajevo Disk“. pojavio se ovih dana u vinyl i CD verzijama.

Trenutno, Zlatan Karić i njegov prateći bend pripremaju nastupe i predstavljanja ovog albuma nastupima na koncertima i festivalima diljem regije i Evrope. Vrijedni Zlatan je prije tri mjeseca objavio i video spot za novu pjesmu, “Bombe“. Ta pjesma je ujedno i prvi single, najavna pjesma narednog, drugog albuma Zlatana Karića.

DiskografijaLet love be your game (Sarajevo Disk, 2024)

Na albumu “Let love be your game” sarađivali su – Zlatan Karić (vocal, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11, guitar, 7) ; Jenny Dženisa Popaja (vocal, 1) ; Nermin Mešić (vocal, 6) ; Emir Adilović Brko (guitar, 1) ; Davor Logarić (guitar, 2,4) ; Asim Haseljić (guitar, 4, back vocals, 4) ; Mujo Behmen (guitar, 5,9) ; Alen Lemešević (guitar, 8) ; Adnan Musanović (piano, string orchestra, 5, vocal engineer, 8) ; Nenad Tešić (piano, 9) ; Adis Sirbubalo (piano, 9) ; Toni Toplan (piano, strings orchestra composer, 8) ; Aleksandar Arsić (trumpet, 9) ; Dalibor Dado Ivandić (bass guitar, 1,2,4) ; Boris Marković (bass guitar, 5) ; Dinko Šimunović (bass guitar, 9) ; Đani Pervan (bass guitar, 7, drums and electronics, 7, string, piano, effects, 7) ; Mišo Krpa (bass guitar, 8) ; Emir Alić (drums, 1,4) ; Duško Kostić (drums, 2) ; Igor Farmakovski (drums, 5) ; Ammar Češljar, 8,9) ; Almin Redžepagić (saxophone, 1) ; Ena Martić (back vocals, 4) ; Ajsela Zoronjić (back vocals, 9) ; Medina Turković (back vocals, 9)

Interesantan je način na koji sam upozoren da obratim pažnju na vrijedni muzički rad Zlatana Karića. Na Zlatana mi je, što je posebne hvale vrijedan potez, ukazao muzičar iz Pančeva, član respektabilne hard rock grupe Cactus Jack, a ime mu je Stevan Birak Bucko. Bucko mi je napisao – “Zatrpani smo đubretom, blatom i jeftinom zabavom. Lijepo je u moru podivljalih ‘čobana’ vidjeti da neko radi nešto vrijedno pažnje. Kao nekom ko prati scenu, vjerovatno ti je ovaj momak, Zlatan Karić, već poznat. Ja sam ga skoro otkrio. Odavno nisam čuo nešto tako dobro“. Ovo je bilo dovoljno da se javim Zlatanu, stupim sa njime u kontakt i saznam za ovo diskografsko izdanje. Ono je sada tu, ispred mene.

Album “Let love be your game” čini 9 autorskih pjesama, uz 2 remiksa. Tekstove svih pjesama potpisuje Zlatan, a muzika je nastajala u saradnji Zlatana Karića sa drugim muzičarima, kolegama, a oni su – Davor Logarić, Davorin Bošnjaković, Alen Lemešević, Vanya Jevrić, Dalibor Ivandić, Adnan Mušanović, Đani Pervan, DJ Sahfi

Već je to postala uhodana praksa da, u novije vrijeme, albumi nastaju kao konglomerat single izdanja izdavanih u dužem vremenskom periodu. Takav slučaj je i sa ovim albumom. Sadržaj ovog albuma već je dobro poznat onima koji već duže vremena prate Zlatanov rad. Kvalitet tih pjesama je takav da ništa nisu izgubili ni svi oni koji im tek sada pristupaju. Odlično pjevanje, sigurna instrumentalna pratnja, dobro razrađeni aranžmani… odlike su koje doprinose lijepom odazivu koje ove pjesme ostavljaju na sve one koji ih slušaju.

Da ne misli na ovome stati, Zlatan nam pokazuje video zapisom za pjesmu “Bombe“, kojom najavljuje svoje naredno diskografsko izdanje. Već sada sam siguran da nas, Zlatan, ni tim albumom neće izdati niti razočarati. Do tada, ostavljam vas da uživate u pjesmama sa albuma “Let love be your game“.

Zlatan Karić – “Let love be your game” – 1. Let Love be your Game ; 2. Irie ; 3. Wipe Yo Ego ; 4. Falling ; 5. Otvaram oči ; 6. Građanin uzoran ; 7. Glas anđela ; 8. You destroy me ; 9. Irie live ; 10. Falling (Fat V remix) ; 11. Otvaram oči (DJ Sahfi remix)

Foto – Promo

YT – Zlatan Karić – Let love be your game

YT – Zlatan Karić – Irie