• Radio show

    MŠ Pučišća, Brač

    Davor Matošević - MySpace

    Kontakt

  • Davor Matošević - YouTube

    ex-YU-singles

    Mixcloud - Radio shows

    Reklamno mjesto 8

    Reklamno mjesto 9

  • Jazz scena »

    GOJKO TOMLJANOVIĆ – Point of View

    GOJKO TOMLJANOVIĆ – Point of View

    GOJKO TOMLJANOVIĆ – Point of View / Aquarius Records, 2022 / CD, dig / jazz fusion, jazz rock / Hrvatska

    Etablirani klavijaturist, Gojko Tomljanović, svoj talent godinama pokazuje kolaboracijama i komponovanjem za brojne prominentne muzičare među kojima su – Josipa Lisac, The Bastardz, Boa, Massimo, Dino Dvornik Tribute Band (u posljednja dva je i stalni član benda) i mnogih drugih, a sada je došlo vrijeme da publici predstavi i svoj samostalni album naziva “Point of View“.

    Diskografija – navesti oko 76 albuma u kojima je raznog udjela dao Gojko Tomljanović, uzelo bi i suviše prostora ; Point of View (Aquarius Records, 2022)

    Na albumu “Point of View” sarađivali su – Gojko Tomljanović (klavijature, el. klavir Rhodes, Hammond orgulje, programming, mix, mastering) ; Alen Svetopetrić (gitara, bass gitara) ; Ivan Pešut (gitara) ; Bruno Mičetić (gitara) ; Krešimir Dominić (gitara) ; Ivica Premelč (saksofon) ; Vojkan Jocić (saksofon) ; Antonio Geček (truba) ; Zvonimir Bajević (truba) ; Bruno Urlić (violina) ; Zvonimir Bučević (bass) ; Robert Šipek (bass) ; Goran Delač (kontrabas) ; Dado Marinković (bubnjevi) ; Marko Lazarić (bubnjevi) ; Damir Šomen (bubnjevi) ; Jan Ivelić (bubnjevi) ; Borna Šercar (bubnjevi) ; Janko Novoselić (bubnjevi) ; Mario Huljev (vokal, 2,5,6)

    Kada god imam prilike. dam riječ umjetniku. Niko ne zna bolje opisati svoje umjetničko djelo nego on sam. Gojko Tomljanović nam kazuje – “Najveći dio albuma nastao je u doba korone iako osnovne ideje potječu iz raznih razdoblja mog života. Tako je npr. prva pjesma na albumu nastala u vrijeme kad sam bio zaljubljen u Bacha. Komponirao sam je još kao dijete dok sam bio u nižoj glazbenoj školi u Sisku, gdje sam rođen. Dolaskom u Zagreb, u Srednju glazbenu školu ‘Vatroslav Lisinski’, otkrio sam jazz / rock / fusion i počeo kupovati gramofonske ploče (vinile), u Bogovićevoj ulici, koje su mi otvorile jedan sasvim novi pogled na glazbu. Ta me je glazba usmjerila i potaknula da tražim svoj glazbeni izričaj, a njezin utjecaj vidljiv je i na ovom albumu. Na albumu su učestvovali i moji dragi prijatelji, vrhunski glazbenici, s kojima surađujem dugi niz godina u raznim varijantama. Iznimno sam sretan i zahvalan što sam ih mogao pozvati da mi se pridruže i svojim umijećem doprinesu stvaranju ovog albuma, od ritam sekcije (koja je osnova svake pjesme), pa do solista koji su majstori svoga instrumenta i dali su sebe u svaki odsvirani ton. Snimati i skladati za druge je potpuno drugačije, nego stvarati i snimati za sebe. Kad snimam drugima, o glazbenom producentu ovisi što ću odsvirati i kako će to u konačnici zvučati. Ponekad, on ima jasnu ideju ili note, a ponekad mi ostavlja slobodu da odsviram nešto svoje, onako kako ja čujem pjesmu. S druge strane, kad snimam za sebe onda sam ja taj koji sve stavlja pod povećalo. Znam točno što želim i kako pjesma treba zvučati, tako da sam osim komponiranja i sviranja, radio i mix i mastering pjesama.

    Već iz ovog citata (prethodnog paragrafa), jasno je da imamo posla sa umjetnikom koji odlično zna što hoće, a što je i važnije, zna kako svoje muzičke ideje iznijeti na način da se svide svima. Za to su najzaslužniji kvalitet njegovih kompozicija, kao i nepogrešivi izbor vrhunskih saradnika.

    Muzika na albumu je stilski raznolika. Album otvara kompozicija, maestralni instrumantal, u stilu Bacha, da bi već naredne minute nastavila u promijenjenom ritmu i drugačijem harmonsko / aranžerskom rješenju. Mada je album uglavnom instrumentalan, tu su i tri kompozicije – druga, peta i šesta sa albuma – sa vokalnim i instrumentalnim izražajem, a vokalni solista je Mario Huljev. Gojko Tomljanović, iako kao nositelj cijelog ovog projekta dominira, svojim saradnicima je nesebično dao dovoljno prostora da se “razmašu” što je dalo veliki plus kompletnom utisku.

    Muzičkom slikom dominiraju instrumenti sa tipkama, ali velikog doprinosta dali su i – gitare, trube, saksofoni, violine, bass gitare, bubnjevi… Malo je u muzičkoj produkciji ovih dana, albuma sa ovako bogatom muzičkom slikom. Mada je ovaj materijal stilski nekoherentan, objedinjuje ga neosporni kvalitet, a on se ni u jednom segmentu ne može poreči. Lično, dajem visoku ocjenu ovom albumu. Do vas je da ga poslušate i da se, vjerujem, suglasite sa mojim zaključkom.

    Gojko Tomljanović – “Point of View” – 1. Behind The Horizon, part 1 & 2 ; 2. Just Listen (feat. Mario Huljev) ; 3. Point Of View ; 4. Drumba ; 5. Sami biramo zvuk (feat. Mario Huljev) ; 6. Dream about you (feat. Mario Huljev) ; 7. Deep In The Forest ; 8. Jazz-Cola ; 9. Blue Sun ; 10. Smells Like Wah ; 11. Village House Blues

    Naslovni foto – Filip Bušić

    YT – Gojko Tomljanović feat. Mario Huljev – Just Listen

    YT – Gojko Tomljanović feat. Mario Huljev – Dream About You