• Recenzije »

DJ KAMENY – Album

DJ KAMENY – Album

DJ KAMENY – Album / Croatia Records, Styx Production, 2021 / CD, Dig / pop / Hrvatska

DJ Kameny, pravim imenom Tomislav Jelić, nekadašnji je član grupe Colonia. Tomislav Jelić, poznat mnogima kao DJ i producent, Kameny, iza sebe ima bogatu muzičku karijeru, a već nekoliko godina ostvaruje saradnje, prije svega s mladim vokalima, a potom i s nekim od najvećih muzičkih zvijezda u Hrvatskoj.

Njegove saradnje s imenima kao što su – Nikola Marjanović, Iva Ćurić, Dora Vestić, Boris Štok i Barbara Dautović te remiksevi pjesama “Kad smo se voljeliVanne i “Mijenja se vrijemeNine Badrić, osvajale su radijski eter diljem Hrvatske i regije, a svi njegovi radovi unatrag četiri godine, kao i oni koje ćemo po prvi puta čuti, nalaze se na njegovom prvom studijskom albumu. Album naziva “Album” sadrži 17 plesnih hitova.

DiskografijaAlbum (Croatia Records, Styx Production, 2021)

Na sceni Kluba Lucky Looser, u Lukavcu kraj Tuzle, 22.03.2001. godine, pratio sam nastup trija Colonia, koji je bio “pojačan” sa dvije dancer girls. Prije samog koncerta, potražio sam, upravo Tomislava, kako bih sa njim dogovorio interview za moj tadašnji web portal – Muzika Bosnia Ba. Taj interview smo i realizovali i na naprijed pomenutom web portalu MBB bio je objavljen 28.12.2001. godine.

Dvadeset godina, potom, opet srećem Tomislava – ovaj puta imamo “diskografski” susret. Povod je album naziva “Album” koji nosi njegovo ime i koji sadrži 8 već objavljenih singlova, među kojima je i nova pjesma “Problems” za koju je muziku napisao Daniel Hojsak, na tekst Krysta Youngs, dok su aranžman i produkciju radili Hojsak i Kameny. Album ukupno broji 17 pjesama. “Sretan sam, prije svega, zbog činjenice što su mlada imena, nedovoljno afirmirana, uspjela doći do svjetla reflektora, a potom i na sjajnim saradnjama s nevjerojatnim muzičarima koje su me posebno veselile”, rekao je DJ Kameny, ujedno, vlasnik izdavačke kuće Styx Production.

Pjesme koje se nalaze na CD-u “Album” nastale su u saradnji s poznatim izvođačima poput (ponavljam) Nikole Marjanovića, Igora Drvenkara te mladih i talentiranih pjevača – Ive Ćurić, Dore Vestić, Barbare Dautović i Gregora Klarića Grega. Kao “bonus track” izdvojeni su remiksevi poznatih hitova – “Kad smo se voljeliVanne, “Mijenja se vrijemeNine Badrić, “Uvijek dio meneBorisa Štoka i “Iz pepelaNikole Marjanovića.

Uopćeno rečeno, muzika sa ovog albuma je pop usmjerenja, cilja na radijsku prijemčivost, a kada prođe ova pandemija, osvojit će i plesne podije. Ništa mudro, reklo bi Bijelo dugme. Pozdravljam lijepu gestu DJ-a Kameny da kroz svoj producentski rad predstavi neka nova imena sa hrvatske muzičke scene. Svima svako dobro želim, kao i sve najbolje u narednom periodu.

DJ Kameny – “Album” – 1. Problems ; 2. Oprosti (ft. Nikola Marjanović) ; 3. Ovo je ljubav (ft. Vanna) ; 4. Sjajiš (ft. Iva Ćurić) ; 5. Eho (ft. Igor Drvenkar) ; 6. Kad pogledam tamo (ft. Barbara) ; 7. Boje (ft. Iva Ćurić) ; 8, Za tebe (ft. Greg) ; 9. Ljeto života (ft. Dora Vestić) ; 10. Ranjeni (ft. Iva Ćurić) ; 11. Enemy (ft. Ivy Jane) ; 12. Oprosti mi (ft. Nikola Marjanović) ; 13. Mijenja se vrijeme (ft. Nina Badrić) ; 14. Kad smo se voljeli (ft. Vanna) ; 15. Uvijek dio mene (ft. Boris Štok) ; 16. Iz pepela (ft. Nikola Marjanović) ; 17. Treptaj oka (ft. Dora)

Foto – Igor CC Kelčec

YT – DJ Kameny – Problems

YT – DJ Kameny (ft. Greg) – Za tebe