MAJA POSAVEC – Kada ne bih imala strah / Aquarius Records, 2018 / CD / pop / Hrvatska
Maja Posavec je glumica, kompozitorka, aranžerka, vokalistkinja… Glumu je učila na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. U svijetu glume bilježi brojne uloge – televizijske, filmske, pozorišne, sinhronizacije… Osim glumom, bavi se i muzikom, te od 2006. do 2016. godine djeluje kao pjevačica i koautorica u zagrebačkoj grupi Detour. Tokom deset godina rada u toj grupi, snimila je tri studijska albuma – “Detour” (2006.) ; “TV” (2009.) i “A što ak’ ja…” (2014). S posljednjim albumom, “A što ak’ ja…” osvajaju nagradu Porin u kategoriji Najboljeg pop albuma. Osim kao glavni vokal, Maja u grupi Detour djeluje i kao autorica. Koautorski (uz Nenada Borgudana) potpisuje pjesme “Mjesec“, “Ljeto počinje“, “Prijatelj“, “Zmaj“, “Čudno“, dok autorski potpisuje veliki hit-single, “Daleko“. Kao samostalna izvođačica snimila je brojne duete sa izvođačima kao što su Rade Šerbedžija, grupe Pavel i Noxin… Veliki uspjeh postiže duetom s Nenom Belanom i pjesmom “Tvoj glas“, za koju 2016. osvajaju nagradu Porin u kategoriji Najbolje vokalne suradnje. Godine 2016., singlom “Budi jak“, započinje samostalnu muzičku karijeru.
Diskografija – Detour – Detour (Aquarius Records, 2006) ; Detour – TV (Aquarius Records, 2009) ; Detour – A što ak’ ja… (Aquarius Records, 2014) ; Maja Posavec – Kada ne bih imala strah (Aquarius Records, 2018)
Personnel – Maja Posavec (vokal, gitara, orgulje) ; Ivan Kapec (gitara) ; Andrija Santro (synthesizer) ; Karlo Hubak (klavir) ; Ivan Kovačić (tenor saksofon) ; Ante Prgin Surka (truba, truba, udaraljke) ; Tomislav Šušak (programiranje, bass gitara, gitara, klavijature) ; Višeslav Laboš (bass gitara, šalica, tape delay, udaraljke, fućkanje, radio, papir) ; Martina Drakulić (violine) ; Tena Novak Vincek (violine) ; Vinja Marino (bass) ; Danijel Drakulić (šuške) ; Stjepan Jureković (bubnjevi) ; Damir Mihaljević (bubnjevi)
A priori, ovo izdanje karakteriše nekoliko negativnih tačaka (činjenica) – i prije nego se posluša. Muzika je ozbiljna rabota i traži 100-postotan angažman. Ukoliko netko, uz to što je muzičar, upražnjava i neku drugu radnu aktivnost, to umanjuje njegovu / njenu posvećenost jednoj ili drugoj aktivnosti. Nadalje, suviše angažiranih muzičara u nekom projektu nikada nije dalo koherentan materijal. Dugo vremensko razdoblje nastajanja nekog materijala također implicira njegovu preveliku “šarolikost“. U konkretnom slučaju, materijal albuma “Kada ne bih imala strah” sastoji se od kućnih snimaka do snimanja u mnogim studijima. To, također, nije dobar znak.
Materijal za album “Kada ne bih imala strah” nastajao je zadnjih osam godina. Maja je na albumu sarađivala sa mnogim muzičarima i producentima. Producent većine pjesama je Višeslav Laboš. Muziku i aranžmane, uglavnom, potpisuje Maja Posavec, tekstove Enes Kišević (1) i Maja Posavec (2 do 12), a mastering Višeslav Laboš i Valent Samardžija.
Riječ je o klasičnom pop albumu kojeg karakterišu jednostavne i pjevne pjesme, klasične strukture – stih, refren, stih… Tekstovi su ljubavni. Pjesme su baladične, lagane i smirene atmosfere. Ovih dvanaest pjesama neće promijeniti svijet. Pjesme su ujednačenog ritma, što dovodi do melanholije, do potrebe da posegnete za FW komandom. Pjesme su, zanatski, urađene po svim zakonima tog posla. Više od toga – ne sadrže.
Maja Posavec – “Kada ne bih imala strah” – 1. Mediteranska ; 2. Prazan hod ; 3. Dok držiš me za ruku ; 4. Kada ne bi imao strah ; 5. Budi jak ; 6. Dlan o dlan ; 7. Bog svemir ; 8. Tiho ; 9. My song ; 10. Nećemo se naći ; 11. Između nas je šum ; 12. Juha
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010429753219 /
YT – Maja Posavec – Mediteranska
YT – Maja Posavec – Kada ne bi imao strah
Recenzija:
Dragutin Matošević
Tuzla, Bosna i Hercegovina
info@barikada.com