• Radio show

    MŠ Pučišća, Brač

    Davor Matošević - MySpace

    Kontakt

  • Davor Matošević - YouTube

    ex-YU-singles

    Mixcloud - Radio shows

    Reklamno mjesto 8

    Reklamno mjesto 9

  • Recenzije »

    DINO MANGAFIĆ – Infinity

    DINO MANGAFIĆ – Infinity

    DINO MANGAFIĆ – Infinity / Maximum Music Production, 2017 / digital / instrumental music, progressive rock with jazz fusion elements / Bosna i Hercegovina

    Dino Mangafić je mladi gitarista iz Sarajeva. Gitaru počinje svirati već u dvanaestoj godini života. Njegova sklonost prema muzici nije slučajna, jer potiče iz poznate muzičke porodice. Upornim vježbanjem uspijeva savladati razne tehnike poznatih svjetskih gitarista i biti pri tome i na tragu sopstvenog stila. Dino svoj prvi rock bend, Maximum Power, formira drugarima čiji prosjek godina je bio trinaest. Postali su medijska atrakcija jugoistočne Europe. Već u petnaestoj godini savladava rad u tonskom studiju, tako da sa šesnaest godina postaje najmlađi registrovani kompozitor i aranžer u Agenciji za zaštitu autorskih prava AMUS, u Bosni i Hercegovini. Uvijek je bio odličan učenik, primjer drugima. Njegov životni moto je – red, rad i disciplina. Sa 20 godina života, među 170 takmičara iz 32 države, na svjetskom takmičenju “Strandberg“, na Uppsala Gitarrfestivalu, osvaja prvo mjesto i za nagradu dobiva “Strandbergheadless gitaru. Nakon tog uspjeha, izdaje EP album “Infinity” sa kojim teži ka svjetskoj karijeri. Zvaničan datum izlaska tog EP-ija na svjetskim audio platformama je 31.10.2017. godine.

    DiskografijaInfinity (EP, Maximum Music Production, 2017)

    Uz Dinu Mangafića (gitare, klavijature i programiranje u “Soul” i “Time“), kompozicije sa EP-ija su svirali i Zlatan Begić (bubnjevi) ; Miroslav Sičanica (bass, vokal u “Reality“) ; Mirza Sijerčić (saksofon u “Mind“).

    Prof muzike, Samir Fejzić, vezano za saradnju sa Dinom Mangafićem, u sklopu SAMIR FEJZIĆ BANDa i rada na albumu “Beautiful Mind“, izjavio je: “…a imao sam čast i zadovoljstvo da sarađujem sa nekim od najznačajnijih jazz muzičara mlađe i srednje generacije – to je, kao prvi, gitarista i producent, Dino Mangafić…“. Ta rečenica je bila ključna da na Dinu i sam obratim pažnju. Prilika da se upoznam sa njegovim radom, došla je ovih dana, online objavom njegovog prvog izdanja – EP “Infinity”.

    EP “Infinity” muzičko je djelo koje se na ovim prostorima ne sreće svakodnevno. Radi se o šest instrumentala jake muzičke poruke, vrhunski aranžiranih i majstorski odsvirane muzike. Teško je opisati tu muziku – kompleksna je, a najbliži opis bio bi – instrumental music, progressive rock sa jazz fusion elementima – na momente sa miksom Balkan / Orient / Ethno zvuka.

    Dino Mangafić, zajedno sa ekipom pratećih muzičara, prijatno me je iznenadio. Iako mlad, posjeduje visoku gitarsku tehniku, odličan osječaj za ritam, melodiju i harmoniju, kao i hrabrost da se upusti u, do sada, neistražene muzičke vode.

    Dino ističe – “Moram se zahvaliti Zlatanu Begiću, Miroslavu Sičanica i Mirzi Sijerčiću, koji su sve odsvirali vrhunski i bez kojih ovaj album ne bi bio isti! The artwork (omot) potpisuje MASHA PIMAS. I, naravno, sve gitarske dionice snimljene su na nedavno osvojenoj ‘Strandberg’ gitari. Uživajte, nadam se koliko i ja!

    Lijepo je saznanje da na bosansko-hercegovačku scenu, prvenstveno, a tima i na regionalnu, stižu nove mlade snage pune novih ideja, sa spremnošću da se upuste u do sada neistražene muzičke kutke. Što učiniti nego podržati ih svim snagama i sredstvima. Ja to, evo, činim ovim osvrtom. A vi…?

    Dino Mangafić – “Infinity” – 1. Space ; 2. Power ; 3. Time ; 4. Reality ; 5. Soul ; 6. Mind

    https://www.facebook.com/dino.mangafic

    YT – Dino Mangafić – Infinity (Full stream, EP)

    Reakcija:

    SAMIR FEJZIĆ – “Dino je bio moj učenik, jedan od najvrijednijih i najboljih. Nedavno je pobijedio i na Strandbergovom takmičenju. Hvala Vam Dragutine što ste ga podržali. Krasna recenzija.

    *
    * *
    * * *
    Recenzent:
    Dragutin Matošević
    Tuzla, Bosna i Hercegovina
    info@barikada.com
    * * *
    * *
    *