AFTERSHOCK – Quasi Mondo / Croatia Records, 2023 / CD, Digital / fusion jazz / Hrvatska
Aftershock je zajednički projekt započet od strane Maria Rašića i Nebojše Buhina. Njime oni, ničim opterećeni, istražuju i stvaraju autorsku fusion jazz muziku u instrumentalnom obliku. Rezultat je bio prvi album, istoimenog naziva, koji je dobio odlične kritike i zasluženo bio nominiran za nagradu Porin kao najbolji instrumentalni jazz album 2018. godine.
Njihova muzička avantura se nastavlja. Pred nama je novi album, “Quasi Mondo“, ovaj put kreiran s novim saradnicima, a oni su – Berislav Blažević (iz grupe Parni valjak na klavijaturama), a tu je i Matko Gaće (svira bubnjeve i potpisuje produkciju). Album “Quasi Mondo” već je na svim streaming servisima, a ima ga i u prodaji, od decembra 2023. godine i donosi devet novih autorski pjesama.
Novi CD, “Quasi Mondo“, rezultat je dvogodišnjeg muzičkog istraživanja Buhina i Rašića, u kojem su im se pridružili bubnjar Matko Gaće i klavijaturista Berislav Bero Blažević. Rezultat te saradnje je 9 novih instrumentalnih kompozicija. CD mastering uradio je Goran Martinac. Artwork – Adis Fejzić.
Prvi video spot urađen je za novi autorski single, “Samara“. Ideja vodilja bila je spojiti atmosferične teme, žestoke ritmove, bass melodije i gitarističke boje. Video za pjesmu “Samara“, prati i video spot za koji režiju potpisuje Dinko Čvorić Doringo.
Diskografija – MARIO RAŠIĆ & NEBOJŠA BUHIN – Aftershock (Croatia Records, 2018) ; AFTERSHOCK – Quasi Mondo (Croatia Records, 2023)
Aftershock su – Nebojša Buhin Nebo (gitare) ; Berislav Blažević Bero (klavijature) ; Mario Rašić (bass gitara, vokali, programiranje) ; Matko Gaće (bubnjevi, programiranje) – uz goste – Marko Prepelić (truba, 4,6,9) ; Petar Prepelić (trombon, 6)
Istraživački rad na polju jazz muzike koji su poduzeli Mario i Nebojša, pojačani Berislavom i Matkom, uz Marka i Petra, rezultirao je uzbudljivim audio zapisima koji oslikavaju njihova trenutna emotivna osjećanja. Kompozicije koje slušamo sa albuma “Quasi Mondo” odišu bogatim zvučnim koloritom. Radi se o fusion jazzu koji je “usisao” mnogo raznih stilskih uticaja i sve ih objedinio u jednu sigurnu i veoma slušljivu muzičku formu.
Omot albuma potpisuju Goran Lizdek i Adis Elias Fejzić. Adis Elias Fejzić (ADDIS), Bosnian – Australian skulptor, prvi je bh. skulptor s titulom doktora nauka – diplomirao je na sarajevskoj Akademiji likovnih umjetnosti (ALU), 1997. godine, na Odsjeku za skulpturu, a doktorirao je na Queensland College of Art, Griffith University, Brisbane, Australia, 2016. godine. Starim bosanskim pismom naziva – bosančica – na inletu albuma ispisana su imena članova grupe Aftershock. Ovim činom došlo je do jedinstvenog spoja dvije umjetnosti.
Ovim audio zapisima, članovi grupe Aftershock postigli su jasnu prepoznatljivost. Na njima je da odrede nastavak svoje muzičke karijere. Obzirom da je riječ o iskusnim muzičarima, nema sumnje da će ih i njihov naredni diskografski iskorak voditi uzlaznom putanjom. To je najmanje što od njih očekujem(o).
Aftershock – “Quasi Mondo” – 1. Samara ; 2. Bumblebee ; 3. If You Don’t Mind ; 4. Biokovo ; 5. 1982 ; 6. Dance ; 7. Slow Down ; 8. Quasi Mondo ; 9. Norvegian
Klik na link –
MARIO RAŠIĆ & NEBOJŠA BUHIN – Aftershock (Recenzent: Dragutin Matošević)
NEBOJŠA BUHIN – Slowburn (Recenzent: Dragutin Matošević)
NEBOJŠA BUHIN NEBO – Now (Recenzent: Dragutin Matošević)
MARIO RAŠIĆ – Trice (Recenzent: Dragutin Matošević)
Foto – Filip Kovačević
https://aftershock-electric.com/hr / https://www.facebook.com/rasicbuhinaftershock / Aftershock – Quasi Mondo (Full) /
YT – Aftershock – Samara
YT – Aftershock – Quasi Mondo