• Reklamno mjesto 1

    Reklamno mjesto 2

    Reklamno mjesto 3

    Reklamno mjesto 4

    Kontakt

  • Reklamno mjesto 5

    Reklamno mjesto 6

    Reklamno mjesto 7

    Reklamno mjesto 8

    Reklamno mjesto 9

  • Recenzije »

    MORAITIKA – In The Moon Drops

    MORAITIKA – In The Moon Drops

    MORAITIKA – In The Moon Drops / Rock Svirke Records, 2015 / CD-R / world music, ethno, jazz / Srbija

    Novosadski world music, ethno, jazz trio, Moraitika, djeluje od 2009. godine. Sačinjavaju ga: Nera Beljanski (klavir i vokal) ; Vladimir Samardžić (bass gitara) ; Siniša Balog (harmonika i perkusije). Do sada su izdali dva albuma: Vrata mora (WMAS, 2013.) ; In The Moon Drops (Rock Svirke Records, 2015). Na albumu “In The Moon Drops”, pridružili su im se: Nenad Vještica (sitar, 1) ; Đorđe Kovačev (električna gitara, 4).

    Kako se piše muzička kritika? Sa time sam odavno raskrstio. Po meni, informacije (i o izvođaču, a i o njegovom djelu) trebaju da su sveobuhvatne, a i konzumentima (čitateljima) treba dati priliku (relevantne linkove) da se u, od strane muzičkog kritičara iskazani stav, i sami uvjere. Sama kritika treba da je koncizna. Veliki je promašaj kada čitate jedan paragraf, a sadržaj prethodnog ste već zaboravili – nemoguće ga je prepričati – jer neki muzički kritičari odu u takve “visine” i “širine” da ni sami ne znaju što su htjeli reći. Dobar recenzent ima i ulogu promotora – treba da za muziku koju recenzira privuče što više slušatelja, po mogućnosti, onih novih koji tek treba da se zainteresuju za muziku kojoj ranije nisu pridavali svoju pažnju.

    Moraitika - Album

    Moraitika – to je novosadski tročlani bend koji izvodi ambijentalnu muziku. Svoje impresije iskazuju kombinovanjem više muzičkih stilova. Pjesme su pjevane “izmišljenim” jezikom. Sve konce u rukama drži Nera Beljanski. Ona svira klavir, pjeva i autorica je cjelokupnog materijala. Muzika tria Moraitika nesputana je kao i voda, koje kao glavna nit vodilja, dominira atmosferom prezentovanog materijala. Trio se služi raznim slikama, promjenama atmosfere, a slušatelj koji želi uživati u ovoj muzici, mora joj se bezrezervno prepustiti.

    Imaginarno putovanje započinje temom (“The Gates Of The Sea”) kojoj osnovni ton daje sitar. Naravno, tradicionalna indijska zaostavšina poslužila je kao inspiracija za ovu pjesmu. Pravi izbor za početak putovanja. Nastavak (“In The Moon Drops”) je u melanholičnom tonu. Atmosferu združeno grade i Nerin klavir, i bass gitara Vladimira Samardžića (by the way, važno je naglasiti, diplomant sa Berklee College of Music i veoma bitan za jazz scenu Vojvodine), kao i udaraljkaš, Siniša Balog. Nastavkom, koji slijedi, dominira Nerin vokal i klavirska pratnja. Atmosfera je opuštajuća, potpuno ste u ambijentu kakvim ga Nera zamišlja. Što je veoma važno, Moraitika je izgradila prepoznatljiv muzički stil. To je veoma bitno, jer gdje je tu čarolija, ako zvučite kao i ostali.

    Nera, rekao bih, traga za nadnaravnim. Neri se vjeruje jer je u svom muzičkom iskazu iskrena i samo svoja. Zvuk njenog klavira vas hipnotiše, tjera na razmišljanje, uvodi vas u predjele u kojima nikada niste bili, u mislima su vam neki bajkoviti prizori, nikada do sada doživljeni ili odsanjani. Za potuno poimanje poruka koje ova muzika nudi, potrebna vam je poveća “kilometraža”, na tone odslušane muzike, a isto tako, da ste muzički konzument bez predrasuda i stilskih ograničenja. Takvih, srećom, ima dovoljan broj da vole i dalje pronose poruke sa ovog album.

    logo - Rock Svirke Records

    Moraitika – “In The Moon Drops” – 1. The Gates Of The Sea ; 2. In The Moon Drops ; 3. In The Sand, 4. Silence ; 5. A Good Day For A Swim ; 6. Wispering Elf ; 7. White Song ; 8. About Serdar ; 9. Lavander Waves ; 10. Blue Bay.

    Foto ~ Nemanja Đorđević

    https://www.facebook.com/Moraitika.Band / https://rocksvirkerecords.bandcamp.com/album/in-the-moon-drops

    YouTube – Moraitika – In the Moon Drops

    YouTube – Moraitika – Silence

    .
    . .
    . . .
    Recenzent:
    Dragutin Matošević
    Tuzla, Bosna i Hercegovina
    . . .
    . .
    .